استخوان‌بندی لوگوی شرکت، مانند برخی از لوگوهای حرفه‌ای کسب‌وکارهای حمل‌ونقلی، از ترکیب دو کمان ساخته شده که هم‌راهی آنها با یکدیگر، آن هم با دو رنگ متفاوت سبز و قرمز، اشاره به فعالیت شرکت در زمینه‌ی حمل‌ونقل ترکیبی دارد. هر یک از این دو کمان در انتهای میانی خود، جایی که به کمان دیگر متصل می‌شود، با تغییری تدریجی و طیفی، به رنگ کمان دیگر در می‌آید و این تغییر رنگ هنرمندانه، به خوبی نشانه‌ای از نقش تکمیل‌کنندگی بخش‌های جاده‌ای و ریلی در دست‌یابی به حمل‌ونقل چندوجهی کارآ و مطلوب است.
انحنای کمان‌ها و هم‌چنین تیزشدگی آنها در ابتدا و انتها، حس چالاکی و سرعت را به بیننده منتقل می‌نماید.
مفهوم «ترکیب» را، هم می‌توان در اتصال دو عنصر کمانی مشاهده کرد و هم در تلفیق رنگ‌ها، و این مفهوم غیر از داشتن کاربرد و معنای خاص حمل‌ونقلی، اشاره به ضرورت انجام «کار گروهی» یا Team Work در درون سازمان برای تأمین رضایت حداکثری ذی‌نفعان و مشتریان دارد.
کمان سبز رنگ بالایی به همراه تعداد زیادی خطوط کوچک موازی مجانب آن، نشان‌دهنده‌ی فعالیت شرکت در حمل‌ونقل ریلی می‌باشد. رنگ سبز این کمان، نمادی از تلاش بخش حمل‌ونقل ریلی برای حفظ محیط زیست و ارتقای ایمنی، و نیز کوشش شرکت ترکیب حمل‌ونقل در رشد دانش و اعتماد است.
کمان قرمز رنگ پایینی به همراه خطوط کوچک منقطع و متوالی در کنار خود، نشان دهنده‌ی فعالیت حمل‌ونقل جاده‌ای شرکت می‌باشد. رنگ قرمز این کمان، نمادی از انرژی و سرعت، فعالیت و شور و اشتیاق می‌باشد.
بالاتر قرار گرفتن کمان سبز رنگ و خطوط ریلی نسبت به کمان قرمز و خطوط جاده‌ای، تعمّدی است برای اشاره به اولویت داشتن هدف حمل‌ونقل ریلی و تلاش برای انتقال بار از جاده به ریل.
ترکیب دو رنگ سبز و قرمز در زمینه‌ی سفیدرنگ، نمادی از پرچم پرافتخار و مقدس کشور عزیزمان، جمهوری اسلامی ایران محسوب شده و در واقع در هنگام فعالیت شرکت در سطح بین‌المللی نیز نمادی از تعلّق به این سرزمین پرگهر است.

لارم به ذکر است که شرکت ترکیب حمل‌ونقل، از اواسط خردادماه ۱۳۹۸، لوگوی قدیم خود را تغییر داده و علت انجام این تغییر را، تمرکز حداکثری بر مفاهیم مهم مأموریت خود و انتقال این مفاهیم به نحوی مؤثرتر به مخاطبان و مشتریان می‌داند.
لوگوی قدیم شرکت به شکل زیر بوده است: