ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته صبح امروز (یکشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ترکیب حمل و نقل، در مراسم افتتاحیه که از سوی «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی انجام شد تمام معاونان دریایی، ریلی، هوایی و جاده‌ای وزارت راه حضور داشتند.

در این نمایشگاه که از امروز به مدت ۳ روز در سالن شبستان مصلای امام خمینی برگزار می‌شود، موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن به همراه ۴ شرکت تابعه ترکیب حمل و نقل، راه آهن حمل و نقل، راه آهن کشش و توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر در حضور پیدا کردند.

گفتنی است در روز اول این نمایشگاه مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن با حضور در غرفه موسسه در گفت و گو با عبادالله فروزش، مدیرعامل و دیگر مدیران از آخرین فعالیت های این مجموعه آگاهی پیدا کردند.

برگزاری پنل‌های تخصصی مرتبط با حمل‌ونقل و برگزاری میز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی روزانه به مراجعه‌کنندگان در حوزه حمل و نقل و برگزاری نشست‌های خبری معاونان وزیر راه و شهرسازی از ویژگی‌های این نمایشگاه است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *