سجاد اسلامی، مدیر بازرگانی شرکت ترکیب حمل و نقل از آماده بکاری نزدیک به ۹۹ درصدی واگنهای شرکت ترکیب حمل و نقل در سال جاری خبر داد.

اسلامی در گفت و گو با روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن بیان کرد: با برنامه ریزی دقیق و اقدامات به موقع واحد فنی شرکت ترکیب حمل و نقل در جهت افزایش آماده بکاری ناوگان در سال جاری منجر به استفاده ۹۸/۸۶ درصدی از ناوگان در اختیار شده است.

او افزود: این در حالیست که سررسید تعمیرات اساسی تعداد ۲۵۹ دستگاه از واگنهای این شرکت (۴۲ درصد از ناوگان کل) در سال جاری بوده و در همین راستا واحد فنی شرکت ترکیب حمل و نقل با عقد قرارداد با شش شرکت مطرح تعمیراتی کشور و با تعامل و همکاری سازنده با واحد بازرگانی و سیر و حرکت توانست بدون ایجاد وقفه در پروژه های حمل مشتریان خود، تا پایان شهریور ماه از تعداد ۱۱۲ دستگاه واگن، تعداد ۸۸ دستگاه خاتمه تعمیر داده و ۲۴ واگن دیگر را نیز به مراکز تعمیراتی اعزام نماید.

مدیر بازرگانی شرکت ترکیب حمل و نقل بیان کرد: طبق آمارهای استخراج شده از سایت تعمیراتی، میانگین سیر جهت تعمیر این واگنها ۹/۶ روز و میانگین مدت خواب جهت تعمیر هر واگن نیز ۴/۵ روز برآورد گردیده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *