پروژه ساختمانی مجتمع اداری شرکت­های حمل و نقل ریلی اسکله شهید رجایی در ابتدای تابستان سال جاری افتتاح خواهد شد.

مهدی عظیمی، مدیر پروژه مجتمع اداری شرکت­های حمل و نقل ریلی اسکله شهید رجایی در گفت و گو با روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن درباره اهداف احداث این پروژه گفت: شرکت‌های ریلی فعال در کشور برای حضور متمرکز در بندر شهید رجایی و توفیق بیشتر در بازاریابی و جذب بازار در حوزه بارهای ریلی و ترکیبی، در یک اقدام مشترک تصمیم به احداث یک ساختمان در این بندر گرفتند.

او در ادامه با بیان اینکه شرکت ترکیب حمل و نقل، عملیات ساخت این مجتمع اداری را بر عهده دارد، بیان کرد: شرکت ترکیب حمل و نقل به نمایندگی ۸ شرکت حمل و نقل بزرگ ریلی و به عنوان معتمد آنها کار ساخت را بر عهده گرفته است.

مدیر پروژه ساختمان ریلی بندر شهید رجایی افزود: این پروژه از مهرماه سال ۱۳۹۷ در اسکله شهید رجایی بندرعباس آغاز  شده و تا کنون با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰درصد، انتظار می­رود این پروژه ساختمانی به یاری خداوند زودتر از موعد مقرر در ابتدای تابستان سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد.

او در ادامه با بیان اینکه تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی و دستیابی به جایگاه اول اقتصادی در منطقه مستلزم بهره­گیری مطلوب از توان و ظرفیت­های بالقوه بخش­های مختلف در کشور است، بیان کرد: در این میان صنعت حمل و نقل، علی الخصوص حمل و نقل ریلی یکی از ارکان توسعه پایدار و توسعه تجارت داخلی و بین المللی از جایگاه ویژه­ای در برنامه­ریزی­ها برخوردار است.

عظیمی یادآور شد: از سوی دیگر صنعت حمل و نقل زمانی قابلیت کمک به رشد اقتصاد کشور را خواهد داشت که خود کارآمد، ایمن، یک پارچه، قابل اطمینان و رقابت­پذیر بوده و تمامی اجزای آن به صورت هماهنگ با یکدیگر عمل کند. در همین راستا شرکت­های بزرگ حمل و نقل ریلی این تصمیم را گرفتند که یک ساختمان مشترک جهت دفتر در اسکله شهید رجایی با سرمایه­گذاری شرکت­ها احداث کنند.

او در ادامه درباره موقعیت طرح مجتمع اداری شرکت های حمل و نقلی در بندر شهید رجایی گفت: محوطه ساختمان اداری شرکت­های حمل و نقل ریلی با موقعیتی استراتژیک، مشرف به پایانه حمل و نقل ریلی بندر شهید رجائی قرار گرفته است.

عظیمی در ادامه به برخی مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و افزود: این مجتمع در سه طبقه و مجموعا ۸ واحد اداری به همراه ۱۰ پارکینگ و به مساحت ۱۲۳۲٫۴۰ متر مربع زیربنا احداث خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *