شرکت ترکیب حمل و نقل درسایه اتکا به خداوند متعال و با بهره گیری از فرصت‌های بالقوه، با درایت، تدبیر و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های موجود به ویژه با زحمات و توانمندی‌های همکاران خود توانسته است در سال‌های اخیر به توفیقات مهم و دستاوردهای درخشانی نایل شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت ترکیب حمل و نقل، مهمترین دستاوردهای این شرکت در سا‌ل‌های اخیر  به شرح ذیل عنوان گردید:

۱ افزایش درآمد:

درآمد شرکت ترکیب حمل و نقل در ۵ سال اخیر، رشد چشمگیری برابر با ۴۱۸ درصد را نشان می دهد.

۲ افزایش سود:

سود حاصل از عملکرد شرکت پس از خروج از زیان، از سال ۹۵، به میزان ۵۰۹۶ درصد رشد داشته است.

۳ افزایش بهره وری واگن ها:

  عملکرد سرانه حمل بار ماهانه (تن کیلومتر ماهانه به ازای هر واگن)  هر واگن ملکی این شرکت در ۵ سال اخیر، ۵۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

۴ افزایش درآمد مالکانه واگنها:

درآمد سرانه مالکانه واگنها از سال ۹۵، رشد ۳۳۹ درصدی را نشان می‌دهد.

۵ افزایش ناوگان ریلی:

شرکت ترکیب حمل و نقل در سال ۱۳۹۸ و پس از ۱۳ سال، موفق به افزایش واگنهای ملکی خود با استفاده از توان تولید داخلی به تعداد ۷۵ دستگاه واگن مسطح دو محوره کانتینر بر گردید که با احتساب واگنهای ملکی موجود در حال حاضر تعداد ناوگان ریلی شرکت ۶۱۱ واگن می باشد. لازم به ذکر است که این اقدام، اولین تجربه شرکت در خرید ناوگان به اتکای توان مالی خود بوده است.

۶ افزایش واگن های در دسترس:

شرکت ترکیب حمل و نقل در سال‌های اخیر با مدیریت بهینه فرآیندهای تعمیرات و نگهداری ناوگان خود، موفق به افزایش آماده به سیری واگن‌ها گردید و توانسته است ۹۹ درصد واگن های ملکی خود را در حالت آماده به سیر نگه دارد.

۷ جذب بار از جاده به ریل و حمل ترکیبی:

شرکت ترکیب حمل و نقل موفق به جذب بار از جاده به ریل و حمل آن به صورت ترکیبی یا کاملاً ریلی گردیده است. ازجمله این موارد می توان به حمل شمش‌های تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان و شرکت فولاد ارفع اردکان اشاره نمود.

۸ کسب عنوان بزرگترین شرکت حمل محصولات فولادی صادراتی در کشور:

شرکت ترکیب حمل و نقل مبدل به بزرگترین شرکت حمل کننده محصولات فولاد صادراتی کشور برای محمولات شرکتهای فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به عنوان ۳ فولاد ساز بزرگ کشور گردیده است.

۹ پروژه ساخت ساختمان اداری شرکتهای حمل و نقل ریلی

شرکت ترکیب حمل و نقل، عملیات ساخت ساختمان شرکت های حمل و نقل ریلی را به نمایندگی از ۸  شرکت حمل و نقل ریلی و به عنوان معتمد آنها، از مهر ماه سال ۹۷ در زمینی به مساحت ۴۸۰ متر مربع در اسکله شهید رجایی بندر عباس آغاز نموده است. این ساختمان شامل ۳ طبقه با ۸ واحد اداری و ۱۰ پارکینگ می باشد که در بهار سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید .

۱۰ بزرگترین شرکت حمل قطعات خودرو در کشور:

حمل و نقل جاده ای شرکت ترکیب حمل و نقل با بهره گیری از نیروی توانمند و با تجربه، طی سال‌های اخیر با انعقاد قراردادهای جدید حمل قطعات خودرو به کلیه ی سایتهای شرکت ایران خودرو به بزرگترین شرکت حمل قطعه در کشور تبدیل شده است.

۱۱ حمل و نقل بین المللی:

شرکت ترکیب حمل و نقل در سال‌های اخیر توانست با ورود به حوزه حمل و نقل بین المللی و تشکیل شرکت رسان ریل پارس با مطالعه و تعریف کریدور حمل و نقل ریلی بین المللی چین _ ترکیه، که ارتباط پنج کشور چین، قزاقستان، ترکمنستان، ایران و ترکیه را برقرار می کند به صورت تخصصی در حوزه بین‌الملل فعالیت نماید.

۱۲-  اشتغال زایی:

شرکت با افزایش ظرفیت عملیاتی و توسعه ناوگان خود توانسته است تعداد شاغلین مستقیم خود و شرکت تابعه (رسان ریل پارس) را از ۴۱ نفر در سال ۱۳۹۵ به ۸۲  نفر در پایان سال ۱۳۹۹ افزایش دهد.