شرکت ترکیب حمل و نقل با همکاری موسسه صندوق پس انداز کارکنان جمهوری اسلامی ایران، دوره اصول و فنون مذاکره را با بهره‌‌گیری از تخصص اساتید نامدار برگزار می‌نماید.

محمود حسن نیا، مدیرعامل شرکت ترکیب حمل و نقل در گفت و گو با روابط عمومی به اهمیت موضوع آموزش حین خدمت و نقش این مهم در پیشبرد اهداف مجموعه ها اشاره کرد و گفت: آموزش‌های تخصصی و کاربردی اقدامی راهبردی است؛ که در سطح فردی باعث ارزشمندی فرد، در سطح سازمانی باعث بهبود و توسعه سازمان و در سطح ملی و حتی فراملی به افزایش بهره وری می‌انجامد.

وی در ادامه تشریح برنامه این بخش اشاره کرد: شرکت در راستای ارتقاء سطح عملکرد مدیران و کارشناسان متخصص  و همچنین موضوع مهم استفاده از فن آوری‌ها و دانش روز ، سعی بر آن داشته در برگزاری دوره های آموزشی فعال تر باشد. که در این راستا هم اکنون دوره مباحث اصول و فنون مذاکره در حال برگزاری است.

مدیرعامل شرکت ترکیب حمل و نقل، توجه به موضوع آموزش را یکی از اقدامات زیر بنایی سازمان ها برشمرد و گفت: این نگاه باعث کارآمدتر شدن سازمان ها می شود و از طرفی، ایجاد یا توسعه پیوسته سرمایه انسانی از طریق آموزش به عنوان عامل استراتژیک برای حفظ و توسعه سازمان ها مطرح می‌باشد و این خصیصه ایجاب می کند که با نگاه ویژه‌‌تری براساس آن، فعالیت ها و اقدامات لازم، طرح ریزی و ارزشیابی گردد.

حسن نیا درسخن پایانی افزود: آموزش های تخصصی و کاربردی مؤثر کارکنان نه تنها برای افزایش توانمندی‌های سازمانی ضروری است، بلکه قابلیت هرچه بهتری برای حضور شایسته در فضای رقابتی کسب و کارها فراهم میکند. بدیهی‌ است این مهم می‌تواند در استاندارد سازی و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان نقش بسزایی داشته باشد و در نهایت به پدیدار شدن خلاقیت ، نوآوری و افزایش بهره وری و سود منجر می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *