مدیر بازرگانی شرکت ترکیب حمل و نقل از آغاز فعالیت حمل و نقل بین المللی خود با حمل محمولات به کشور ترکیه توسط شرکت ترکیب حمل و نقل خبر داد.
سجاد اسلامی، مدیر بازرگانی شرکت ترکیب حمل و نقل در گفت و گو با روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با اعلام این خبر گفت: پیرو منویات هیات مدیره محترم موسسه و تاکیدات سرپرست شرکت مبنی بر ورود اختصاصی و مستقیم شرکت به حوزه ترانزیت بین الملل، با برنامه ریزی ها و بازاریابی های صورت پذیرفته، این امکان فراهم گردید.
او ادامه داد: در همین راستا اولین محموله بین المللی فولادی از مبدا سهلان و مراغه به مقصد پایاس ترکیه با موفقیت حمل گردید.
اسلامی در ادامه با بیان اینکه در حمل این محمولات از تعداد ۱۰۰ دستگاه واگن ملکی شرکت استفاده گردیده است، اضافه کرد: همچنین استفاده از سهمیه واگنهای برگشتی ترک بعنوان امتیازی که راه آهن در اختیار شرکتهای حمل و نقل ریلی قرار داده است به تعداد۳۰ دستگاه در این پروژه محقق گردید.
مدیر بازرگانی شرکت ترکیب حمل و نقل در پایان گفت: برنامه ریزیها جهت توسعه این حوزه از حمل و نقل و استفاده از دیگر ظرفیتها جهت حمل به کشورهای مختلف حوزه CIS در حال انجام است و در همین راستا پس از کسب موفقیت در ارسال اولین محموله به ترکیه، جهت ارسال بار به مقاصد دیگر نیز در حال رایزنی هستیم که به زودی نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *