شرکت ترکیب حمل و نقل دربیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، خدمات لجستیکی، تجهیزات و تکنولوژی های انبار داری درروسیه(Trans Russia2023)  به مهمانان و بازدیدکنندگاه خیر مقدم می‌گوید.

نمایشگاه TransRussia، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه بین المللی است که خدمات لجستیک  و  حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، هوایی، دریایی، بنادر، مراکز لجستیکی، تجهیزات انبارداری، خدمات مالی، ترخیص کالا، پشتیبانی، ایمنی، فناوری اطلاعات را به نمایش می‌گزارد که از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در مسکو برگزار می شود.

استقبال کم نظیر شرکت کنندگان از غرفه ترکیب حمل و نقل،که نماینده فعال کریدور بین‌المللی شمال-جنوب ایران است نمایانگر اهمیت حمل و نقل ترکیبی در امور بین‌الملل می‌باشد. که با حضور مدیرعامل و متخصصین شرکت جهت مشاوره و پاسخگویی به فعالان، کارشناسان وعلاقه‌مندان این حوزه اهمیت حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و ترکیبی را بیان می‌دارد.

 شرکت ترکیب حمل و نقل در کنار شرکت‌های همکار ایرانی ضمن گرامی‌داشت مقدم بازدیدکنندگان، در پاویون شماره ۱، سالن شماره ۱ ، پلاک ۱۰۸۱، غرفه موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران آماده ارائه خدمات و انعقاد قراردادهای بین الملل ریلی، جاده‌ای به مشتریان محترم می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *