مراسم معارفه سرپرست جدید موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در این مراسم اظهار داشت: انتظار می رود صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، ابزارهای بهتر خدمت رسانی به همکاران را شناسایی کرده و مشکلات و موانع نیز سریعتر برطرف شود.
وی افزود: امید آفرینی و افزایش رضایتمندی اعضاء و تلاش برای افزایش سرمایه و سود دهی هرچه بیشتر منابع در اختیار که امانت است نزد شما، باید رسالت اصلی صندوق باشد و لازم است تعامل با اعضاء صندوق بیش از پیش و در حد مطلوبی ارتقاء یابد.
رسولی ادامه داد: انتظار دارم تمام همت خود را به کار ببرید و به فرآیند تصمیم گیری سرعت ببخشید و با بهره گیری از تخصص همکاران مجرب و تکیه بر جوانان با نشاط و علاقمند، حرکت به سمت جلو با سرعت بیشتری انجام شود.
وی تاکید کرد: در شرایط سخت اقتصادی برنامه و نگاه ما توسعه و افزایش بهره وری است و شعار “ایران روی ریل به سوی آینده ” زمانی محقق می شود که خانواده بزرگ راه آهن در کنار یکدیگر با هم افزایی، همدلی در راستای هدف و منافع مشترک حرکت کنند.
در ادامه این مراسم علی ادریسی، سرپرست سابق موسسه با ارائه گزارشی از رئوس برنامه اجرایی خود در مدت حضور در موسسه گفت: در شروع کار با تشکیل یک کمیته راهبری در سه بخش ارائه خدمات به اعضاء، مالی و اقتصادی و توسعه کسب و کار سعی کردیم از خرد جمعی استفاده کنیم.

او در ادامه با تاکید بر اینکه تاکیدات دکتر رسولی مبنی بر توسعه خدمات رفاهی به اعضاء گفت:  همچنین براساس اساسنامه موسسه، سعی کردیم در این حوزه هم اقداماتی را برنامه ریزی کنیم که ان شاالله نتایج آن در آینده مشخص خواهد شد.

ادریسی در پایان ضمن تجلیل از حسن اعتماد به وی در مدت سرپرستی در موسسه گفت: مهندس فروزش یکی از با دانش ترین افراد حاضر در صنعت ریلی است که این موضوع را در مدت فعالیت در شرکت راه آهن حمل و نقل و پیش تر نیز نشان داده است.

در ادامه نشست نیز عباداله فروزش، سرپرست موسسه با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل راه آهن، گفت: امیدوار هستم پاسخ این اعتماد را به گونه ای که شایسته اعضای شریف و محترم صندوق است، دهم و از این مرحله سربلند بیرون بیایم.

او ادامه داد: ان شاالله با حفظ امانتداری برای اعضای محترم، در مجموعه صندوق بتوانیم بازوی اجرایی قدرتمندی برای راه آهن باشیم و عمل کنیم.

فروزش با تاکید بر اهمیت رعایت احترام و دور بودن از حاشیه در انجام امور ادامه داد: در تعامل با تمامی اجزا و عناصر صنعت ریلی سعی می کنیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

سرپرست موسسه در پایان گفت: امیدوارم که با رهنمودهای دکتر رسولی در این راه موثر و موفق باشیم.

در این مراسم، عبادالله فروزش به عنوان سرپرست جدید صندوق پس انداز کارکنان راه آهن منصوب و از زحمات علی ادریسی سرپرست سابق و شیوا پور مدیر عامل اسبق صندوق، قدردانی شد.

گفتنی است در این مراسم اعضای هیات مدیره راه آهن و موسسه و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری موسسه نیز حضور داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *